Tolong Jangan Klik

My Instagram

Instagram

Sunday 22 March 2009

10 SEBAB...SEBAB...dan sebab lagi......

kenapa saya suka awak dan bukan dia.


1) sebab awak kawan saya yang baik dan dia tidak.

2) sebab awak adalah orang yang selalu ada masa dengan saya tetapi dia tidak.

3) sebab awak saya terlalu ingat tiap masa dan dia tidak.

4) sebab awak saya mudah mesra dan mudah untuk berkongsi dan dia tidak.

5) sebab awak saya rasa selesa dan bebas tetapi dengan dia tidak.

6) sebab awak akan sudi dengar saya merepek dan mengarut tetapi dia tidak.

7) sebab awak sudi teman masa-masa susah saya dan dia tidak.

8) sebab awak sudi bercerita dan berkongsi dengan saya tetapi dengan dia tidak.

9) sebab awak buat saya gembira, buat saya bahagia dan buat hidup saya indah, tetapi dia tidak.

10) sebab awak buat saya jatuh hati dan terasa ingin mencinta dan dicintai, dan dia tidak.


kenapa awak patut pilih saya dan bukan dia.


1) sebab saya kacak dan dia tidak.

2) sebab saya cute dan dia tidak.

3) sebab saya lelaki budiman tetapi dia tidak.

4) sebab saya lelaki yang berbudi bahasa dan dia tidak.

5) sebab saya tinggi dan memiliki tubuh menarik tetapi dia tidak.

6) sebab saya cintai awak dan dia tidak.

7) sebab saya selalu rindu pada awak dan dia tidak.

8) sebab saya ingin memiliki awak tetapi dia tidak.

9) sebab saya ingin hidup bahagia dengan awak tetapi dia tidak.

10) sebab saya ingin miliki awak untuk selamanya.

No comments:

My Podshop

Photobucket