Tolong Jangan Klik

My Instagram

Instagram

Wednesday 20 July 2011

Birthday Party!

pic google. KFC p.mas tak macam ni.

bukannya takde KFC kat tempat gua (pasir puteh) tapi selamba je semalam (19th julai 2011) gua pergi sambut birthday gua sendiri sorang-sorang kat KFC pasir mas (kelantan). gua sendiri pun tak paham. gua drive sorang-sorang. order snack plate sorang-sorang. makan sorang-sorang dan kenyang sorang-sorang. muka gua tetap relax. feel itu penting bagi gua.

p/s: feel gua rasa dekat.

7 comments:

dinie muhaimin said...

booo.... LOSER....

cikmemy said...

ehem!yele tu bang naim oii..ke pasir mas tu tempat buah hati duduk..huhu

Naim Marinin said...

dinie: gua memg cr feel..

mai: pandai2 je ko.. aku memg nk mkn KFC.. ko pn bkn nk belanja aku..haha

horatio said...

kawe suko soghe baco entry demo..biso demo loni..

Naim Marinin said...

syafik ore sedak: kwe bru belajar nulis ni.. bm xajin buleh A. cgu rosid x v A. cgu azwan pn x v A.. hahaha

mohd said...

naim semat

Naim Marinin said...

mohd seorng yg hensem

My Podshop

Photobucket