Tolong Jangan Klik

My Instagram

Instagram

Monday 23 April 2012

Ombak Rindu


Nama asal filem ni sebenarnya Ongbak Rim Saga FLX 17 inci DU 1414.

pelakon:

Aaron Malik sbg Aris,
Naim Karin sbg Izzah,
Joran Uzair sbg Batang Kail.
pokwe Gurka sbg Direktor.

scene 1.
 

 


Aris : hoi! mana perempuan ni? aku sakit perut ar! Menyesal betul makan nasi goreng kat restoren abang 'Gangster', tak pasal-pasal sakit perut tahan kentut. Aku sedih ni, sedih! kau paham tak perempuan!?

Batang Kail : huh? (tiba-tiba)




Izzah : Tolong lah, En. Aris. kasihanilah Izzah, please.

Aris : apakehel pulak ko ni perempuan!?

Izzah : Kahwinilah saya En. Aris. Hanya itu je yang saya mintak, encik.

Aris : Opocot! tak sedar diri punya perempuan. jangan paksa aku, aku nak terkentut ni!

Izzah : Tolonglah En. Aris. En Aris baik kn kn. (membodek)

Aris : hey perempuan! hey walley walley hey walley! hey!

Izzah : ??

Aris : kau dengar sini, perempuan. Taraf kau yang hina tu sebenarnya tak layak kahwin dengan aku! 
lagipun, aku pun masih lagi sedih dek dikecewakan oleh Liyana Jasmay.

Izzah : ............. (senyap)

Aris : ............... (senyap juga)

Batang Kail : ......... (senyap bersama-sama)




Izzah : ala.. jgn la macam ni, En. Aris. (cubaan membodek)

Aris : huh!

Izzah : En. Aris ni... main perut sikit, main perut sikit, Hihihi..

Aris : Aku kata jangan, jangan lah...! (marah-marah manja gitu)

Izzah : (meraba lagi dengan lebih ghairah)

Aris : (sengih-sengih nikmat gitu, then...) Pprruuuuuuttttt.




Direktor : Ok. Cut! Cut! terbaik lah korang punya 'performance'. gerenti menang ABPBH la korang tahun ni. hmmmm... segar. (sambil sedut sikit-sikit)

Batang Kail : Haram!

1 comment:

Abdullah said...

haha... skrip rabak....super duper spontan...

My Podshop

Photobucket