Tolong Jangan Klik

My Instagram

Instagram

Saturday 21 May 2011

cubaan untuk menjadi seorang pelakon.

GAGAL untuk menjadi pelakon, akhirnya aku menjadi peniaga baju2 terpakai di bazar JB.
pada 11 may 2011, aku telah dibantu oleh beberapa rakan (endy, qudus, ijat, boy dan bro dreadlock) untuk berniaga di bazar JB. hasilnya seperti beberapa keping gambar di bawah. 




dari kiri: endy, boy dan bro dreadlock
barang2 jualan boy dgn bro dreadlock


 

sebenarnya, the good old thing ini dimiliki oleh endy (berbaju merah). dia sudah lama berniaga kat bazar JB ni. kalau tak silap aku, dah 3 tahun dia berniaga kat bazar. sama macam boy. diorang ni memang otai kat bazar JB. hehe.
untuk melihat barang2 yang terbaik dari endy, korang kliklah pada title the good old thing yang sudah di'link'kan di atas untuk ke blogshop endy.

barang2 endy: menyajikan baju yang terbaik (band dan brand).



pemilik bongers bundle ialah brader ijat. gambar atas dia tengah setting booth (sorry ijat, xde plak gmbar muka hensem kau, nt lain kali aku tangkap gmbr lg). 
so, untuk melihat barang2 terbaik dari Ijat, korang kliklah pada title bongersbundle yang sudah di'link'kan di atas untuk ke blogshop Ijat.
tidak kurang hebat juga baju2 band dan brand yang dijual.



qudus bergambar kenangan dgn booth podshop.
 podshop ni blogshop aku. nama aku pun dah pod. so, bila nama kedai, jadilah podshop. =)
so, kt bwh ni serba sedikit gambar2 barangan yang dijual oleh podshop kat bazar JB.

barang2 yang boleh dijual untuk mencari rezeki.
yang ni kain telekung. qudus yang jual.
ini lah qudus. lelaki budiman yang sudah berpunya. =P
akhir sekali, aku amat berterima kasih kepada Endy, Qudus, Ijat, Boy dan Bro Dreadlock atas bantuan yang telah kalian semua hulurkan. thanks, mates!!

p/s: ayob, anda pula bagaimana?

1 comment:

ayob said...

barang aku tak power la! haha

My Podshop

Photobucket