Tolong Jangan Klik

My Instagram

Instagram

Wednesday 9 May 2012

First Time

Hari ni gua pergi jejalan kat pesta konvo utm. Gua teman mak gua pilih-pilih tudung. Gua pun tolong pilih tudung sekali. Ceh.. Jatuh saham gua sebagai gangster muka rambo.

Lepas tu gua pergi beli 'teddy bear' kaler pink gelap yang besarnya sama dengan size budak kecik umur 2, 3 bulan. Pastu gua bagi kat mak gua sebagai hadiah hari ibu (awal sikit gua bagi). Then, mak gua gelak He He He.

Sumpah first time!


ini baru rutin gua yang sebenar.

4 comments:

dinie muhaimin said...

comeynya demo. hahaha

Naim Marinin said...

hahaha.. berkatang key tu.

anak rosle said...

haha. rugi aku xtengok mu bwk teddy bear tu. kekeke

Naim Marinin said...

haha. da bgkus dlm plastic bag r.. tp bsr jgk bear tu. hehe

My Podshop

Photobucket