Tolong Jangan Klik

My Instagram

Instagram

Thursday 3 May 2012

Move On

'move on' ni kata orang tua, memanglah sukar.

orang baru putus cinta memanglah sukar nak move on.

sebab diorang malu-malu kucing nak cari pasangan baru,

tapi dalam hati, tersentap-sentap nak cari orang baru. cehh.

so, gua punya story bukan pasal cinta jadah suam-suam kuku.

bukan jugak pasal pertarungan jebat dengan geng spender kat luar, 

tapi pasal benda lain,

kalau dulu gua jual roti gardenia lima posen dari bilik ke bilik,

sekarang gua cuba berjinak-jinak dengan perkhidmatan kereta sewa pulak.

harap-harap tak terbengkalai jatuh longkang Arked Cengal lah kali ni.

begitulah ceritanya wahai adik manis.

gua punya move on, lain macam sikit.


P/S: gua masih lagi mengekalkan formasi 1-1 yang selalu gua praktikkan dimana hayyi 'tulang' sebagai gua punya partner.


jadah apa pulak ada sayur kat sini??!!

No comments:

My Podshop

Photobucket