Tolong Jangan Klik

My Instagram

Instagram

Sunday 13 May 2012

Naik Bas

Minggu ni, dah dua hari berturut-turut saya naik bas pergi ke fakulti. Rasanya dah lama tak naik bas pergi ke fakulti. Paling lama pun masa tahun satu time degree dulu. Masa tu baru nak berjinak-jinak dengan kehidupan kampus. So, naik bas la baru nampak student life. hehe. Sekarang ni saya dah habis belajar. dah konvo dah pun. Tengok tu, bila dah konvo ni ayat pun dah jadi lain macam sikit. Sopan. kih kih kih.

Bila baru naik bas setelah sekian lama tak naik bas, dia punya feel rasa lain sikit. Rasa terhibur sebab drebar pasang radio kuat-kuat, sejuk sebab aircond pun pasang kuat-kuat dan rasa nak terkentut pun ada tapi saya tahan je sebab dalam bas yang tertutup dan beraircond ni kalau kentut, takde etika pulak perbuatanya. Ewah, dah pandai pulak saya ni cakap pasal etika-etika semenjak dua menjak ni. Ini mesti konvo punya penangan.  hehe.

Boleh tahan eduketed jugak saya ni. Keh keh keh.

No comments:

My Podshop

Photobucket