Tolong Jangan Klik

My Instagram

Instagram

Thursday 28 July 2011

Malaysia vs Singapura

malam ni gua nak tidur pakai jersey malaysia yang warna biru sebab yang sehelai tu je gua ada.  bangun pagi esok, lepas solat subuh gua nak training betul-betul kasi badan gua fit sikit. gua nak jogging, lari dalam guni, panjat pokok kelapa, lastik burung, cabut rumput dan geletek mak bidah latah. gua nak training betul-betul ni sebab gua nak jadi pemain defender bola sepak malaysia. bukanya susah nak jadi defender. orang tua cakap, bila pemain lawan datang serang, kita relax je. player kena tenang, jangan kalut.

tahniah jgk kpd HARIMAU MALAYA!

p/s: main bola untuk malaysia ni bukan macam main sorok-sorok liga kampung.

1 comment:

Abdullah said...

serok suare malam.. biar tgk dlm tv pun.. model main cam Man U la.. haku rase baek main passing pendek je la.. org kite kecik2.. defend2 dieorg beso2.. shot pun x de mane.. sbb midflder fail.. x idup.. pahni jd jurulatih r.. haha.. cakap serba boley.. haha

My Podshop

Photobucket