Tolong Jangan Klik

My Instagram

Instagram

Monday 25 July 2011

Hadiah Hari Lahir


semalam aku rasa ada orang bagi ni, tapi bila dah bangun pagi ni, takde pulak. mimpi rupanya....

Plastic box yang kat bawah ni, mak gua yang bagi sebab gua mintak dengan dia. thanx Ma (mak). 

versi original

foto yang kat bawah ni, versi selepas gua upgrade skt dgn penambahan di bahagian body part. gua tampal sticker skuterama kat gua punya plastic box. sesi upgrade ni di buat masa kejadian ini berlaku.





gua suke sticker ni.

yang bawah ni pulak hadiah lama daripada seorang sahabat.


hadiah ni dah lama gua dapat. gua sendiri pun dah tak ingat berapa tahun dia punya lama. perfume adidas tu gua pakai dah lama, tapi sampai sekarang tak habis-habis lg. gua sendiri pun tak paham.

apa-apa pun, terima kasih kepada sahabat gua.

dua keping gambar ni, gua try balajar capture guna DSLR pinjam. ok tak?

p/s: sahabat-sahabat yang lain bila lagi nak bg hadiah kat gua? kalau dapat tenggiling laut sekor pun gua terima je.. =P

2 comments:

Abdullah said...

kemah molek boh.. pah nie kene beli dslr r wat adiah birday.. haha..

Naim Marinin said...

terbaik bai !

My Podshop

Photobucket