Tolong Jangan Klik

My Instagram

Instagram

Saturday 30 July 2011

vintage HAWAII MICKEY MOUSE t shirt


gua suka baju ni. walaupun tak berapa nak rare sgt, gua tetap suka. dah lama jgk gua dapat baju ni, lebih kurang setahun yang lepas seingat gua. 




komposisi material untuk baju ni ialah 50% cotton dan 50% polyester. so, baju yang jenis 50/50 material ni memang selesa untuk dipakai di samping ia juga akan memberi potongan mengikut bentuk badan bila dipakai. harga market untuk baju ni sekarang tak lah mahal sgt gua rasa. tak sampai rm100 pun gua rasa. gua pun tak pasti, main agak-agak je.


label t shirt

disebabkan baju ni warna pink, gua pun kena fikir masak-masak dulu sebelum pakai. gua ni perkasa, mana boleh pakai kaler pink. tak gitu? pada mulanya baju ni gua nak hadiahkan kpd orang yang paling rapat dgn gua, tapi tak sempat je nak bagi. so, gua rasa lebih baik simpan je baju ni.

No comments:

My Podshop

Photobucket